Header Ads

Aliexpress - deschidere disputa si acordare feedback



Disputa o poti deschide in multe situatii:

- daca produsul nu corespunde descrierii (marime, culoare, material, aspect, etc.)

- daca produsul a ajuns stricat, defect

- daca produsul a fost livrat prin alta metoda

- daca urmeaza sa expire protectia de cumparare (cele 60 zile)

- daca numarul de urmarire este incorect

- etc.

Poti vedea toate situatiile in pozele de mai jos:




Daca ai primit produsul si acesta are o problema, va trebui sa atasezi poze, filmulete, care sa demonstreze problema. Poti alege sa pastrezi produsul si sa iti fie rambursata o parte din suma sau chiar toata. Exista posibilitatea ca vanzatorul sa iti ceara sa returnezi produsul. Nu recomand, pentru ca te va costa aproximativ 80 lei. 


In general, vanzatorii accepta disputele, poate mai negociaza suma.

din momentul in care deschizi o disputa, vanzatorul are 4 zile sa accepte propunerea ta sau sa vina cu o alta propunere. Daca nu reactioneaza in 4 zile, disputa se finalizeaza in favoarea ta.


Daca nu ajungeti la o intelegere, inainte sa treaca cele 4 zile, poti escalada disputa catre Aliexpress. Ulterior, pe baza dovezilor trimise, ei vor lua o decizie in ceea ce priveste solutionarea disputei. Odata escaladata disputa sa nu o inchizi. Nu o mai poti deschide din nou, ulterior si se considera ca ai renuntat la disputa.


Daca ai primit produsul si nu corespunde iti recomand sa ii faci poze si sa deschizi disputa, cerand inapoi o parte din bani, in functie de cat de mare e defectul si cat consideri tu ca valoreaza produsul. Poti cere o suma mai mare ca, eventual, sa ai de unde negocia ulterior. Nu abuza de acest lucru. Si tu vei primi calificative de la vanzatori si e posibil, ca la un moment dat, sa refuze alti vanzatori sa iti expedieze produsele.

document.write(''); if (window.AED_SHOW) { window.AED_SHOW({wid: '4720046',shortkey:'ZB6Uf6q', size:'468x60', custom:{}}); } else { window.AED_ONLOAD = window.AED_ONLOAD || []; window.AED_ONLOAD.push({wid:'4720046',shortkey:'ZB6Uf6q',size:'468x60',custom:{}}); if (!document.getElementById("ae-ad-script-$")) { var s = document.createElement("script"), h = document.getElementsByTagName("head")[0]; s.id = 'ae-ad-script-$'; s.charset = "utf-8"; s.async = !0; s.src = "//i.alicdn.com/ae-game/thirdparty/show-window/index.js"; h.insertBefore(s, h.firstChild) } }
>Daca nu ai primit produsul, deschide disputa cu 4- 5 zile inainte sa expire termenul (cele 60 zile). Cere rambursare totala. Se poate intampla ca posta chiar sa intarzie si sa iti ajunga coletul dupa ce ai luat banii inapoi.

Odata ce ai primit coletul, mergi pe pagina produsului respectiv si confirma primirea comenzii. De abia acum banii vor pleca catre vanzator. Ti se va solicita imediat sa acorzi un feedback. Il poti completa atunci, sau ulterior, dupa ce testezi produsul. Poti da detalii utile pentru viitorii cumparatori si poti atasa o poza. Ti se cere sa acorzi stele pentru descrierea produsului, pentru comunicarea cu vanzatorul (daca nu ai comunicat prin mesaje, acorda 5 stele; ofera mai putine daca i-ai scris mesaje si nu ti-a raspuns) si pentru viteza de livrare (daca ajunge in 4 saptamni, e ok, e in grafic).


Pentru orice alte nelamuriri ma poti intreba prin comentarii la aceasta postare, prin comentarii/ mesaje pe Facebook sau prin formularul de contact.

Citeste si:


1. Ce este Aliexpress? Creare cont


2. Cautare produse


3. Wishlist, comanda si plata


4. Urmarire comanda si livrare



Viziteaza aici site-ul Aliexpress