24 ianuarie 2012

www.tarajucariilor.ro

Acum ceva timp am comandat 2 jucarii de pe magazinul online www.tarajucariilor.ro si doresc sa va povestesc si voua aceasta experienta....poate va va fi de folos.

Am descoperit site-ul cautand o jucarie pentru finuta mea. M-au atras preturile mici si costul de livrare redus ce era afisat atunci pe site. Am comandat, iar cand a sosit coletul am avut trei surprize, destul de neplacute. 

Prima...curierul a costat mult mai mult decat era afisat pe site, cel mai mare tarif pe care l-am platit pana acum pe un curier.

A doua surpriza...hartia de ambalat era lipita direct pe cutiile jucariilor, ceea ce a dus la deteriorarea lor, iar una dintre cutii, cea de la jucaria pe care doream sa o fac cadou, era distrusa in proportie de 80%...arata groaznic.

Cadoul trebuia sa il ofer in aceeasi zi, deci nu se punea problema de un retur, dar, am zis sa sun la numarul de pe site, sa cer, totusi, cateva explicatii, eventual sa primesc niste scuze. 

Surpriza trei....a raspuns o doamna, care, cand a auzit ca sunt nemultumita, mi-a zis pe un ton destul de ridicat sa returnez produsele si sa nu mai indraznesc sa comand de la ei. Stia ca acea cutie era grav deteriorata "doar era ultima pe raft"...care e problema? Si ce daca curierul a fost scump...."doar vine de la Craiova....as fi vrut sa aiba tarif de posta"?
Eu, cu jumatate de glas, am incercat sa ii transmit ca ar fi fost corect sa ma anunte de cutia deteriorata inainte sa expedieze produsul si ca ar fi trebuit sa afiseze costul real de livrare pe site (l-au adaugat la sfarsit dupa reclamatia mea).
Raspunsul ei..."Stiti ceva, acum sunt la volan si chiar nu pot sa mai stau la discutii..." Convorbirea s-a terminat brusc.

Va las pe voi sa apreciati daca se merita sau nu sa cumperati de pe acest site.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Astept cu interes comentariile voastre